12 listopada 2016

58. Take my hand through the flames

 

Nareszcie mi się udało i mogę oddać Wam w miarę wyglądającą notkę. Chciałabym, żeby miało się to lepiej, ale nie potrafię czynić cudów (jak na razie xd), więc zostanę przy co najmniej obecnych efektach. ;p Na co dzień głównie towarzyszy mi szkoła, dużo nauki bieżącej i powtarzania wiadomości do egzaminów, dlatego niewiele jestem w stanie zrobić ponadto. Ilość litrów kakao wypitego w ostatnim miesiącu, jak to podsumuję, prezentuje się całkiem okazale. To naprawdę dobry motywator, zaraz obok owoców i ciastek. :P W dodatku dzisiaj ostatnia wolna sobota, kolejne spędzę w szkole. Hura -_- Nie ma co tak naprawdę narzekać, wiecznie to trwać nie będzie. Najważniejsze, żeby o tym pamiętać i doceniać każdą chwilę. ;)

  
  
* 1 i 2 to współpraca z Alessą Belikov

     

Bardzo dziękuję komentującym dziewczynom. ^^  Będę to często powtarzać, bo cieszę się, że wyrażacie w ogóle opinię o pracach tu publikowanych. Pozdrawiam! :*

8 komentarzy:

  1. Zakochałam się w trzecim nagłówku *-* Jest prześliczny! Czwarty ma świetne kolorki :3 A nasze współprace kocham! ♥ Ikonki jak zwykle powaliły mnie na kolana, musisz je robić zdecydowanie częściej!

    Ściskam cieplutko ♥
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli spodobał Ci się mój największy znak zapytania tej notki. ^^ Uspokoiłaś mnie. :D Też bardzo się cieszę na nasze efekty, jest na co popatrzeć. Ikonki? Się zobaczy ;)

      Usuń
  2. Hejo!
    Wpadam, bo nareszcie mam chwilkę czasu :D Moimi faworytami na dzisiaj jest zdecydowanie nagłówek numer 1, czyli ten ze współpracy z Alessą :D A ikonki - MUAH ;* Są po prostu tak fajnie zrobione. A najbardziej to chyba podoba mi się z nich koloryzacja ♥
    Pozdrawiam serdecznie i liczę na więcej prac od Ciebie kolejnym razem!
    Forain z lost souls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, że wpadłaś! I za miłe słowa. ^^

      Usuń
  3. O ja Cieee, dawno mnie tu nie było, jaki śliczny główny, zakochałam się! ;)
    Drugi nagłówek jest dla mnie faworytem, Amanda wygląda przeuroczo w tych kolorkach!
    Ostatni też fajny, choć troszkę za dużo kontrastu na tym różowym, ale ogólnie również mi się podoba ;)
    A ikonki są super, sama chciałabym takie umieć robić, niestety do tego typu prac nie jestem stworzona xD

    Pzdr Mia
    land of grafic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest do wyćwiczenia ;)
      Dziękuję za komentarz!

      Usuń
    2. Niby tak, ale ja całkiem niedawno nauczyłam się tworzyć sygnaturki i to w nich wydaje mi się, że jest za mało miejsca i przestrzeni, a co dopiero w ikonach, dlatego szacun wielki ;)

      Usuń
  4. Hej :)
    Drugi i ostatni nagłowek to moje faworyty!
    Cudna jest sygnatura z początku posta.Ikonki także są świetne ♥ Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń